2008年6月6日 星期五

有買趁手

眨眼,敝小小企已經開張十幾年。對於一眾小小企創辦人,如果佢地有D理想,有D野心,都希望公司有D發展,大致有兩條路行:

第一:擴大成為中中企,再變成大大企,甚至上市,衝出香港
第二:將小小企「谷大」,然後悉心包裝,將佢上市套現,或搵主好人家賣出去

對於我地D十幾歲小企來講,可以算係人老珠黃,好難再靠色相呃人,要搵主好人家實在唔易。同上年紀既港女一樣,唯有靠內在美去討好鬼佬。多年來我地同不少外國公司都有往來,終於兩個月前俾D英國佬睇上,向我地問價。對於一向無所事事既兩位大老闆來講,本來早已意興闌珊,早走早著既心態,今次真係姣婆遇上脂粉客,而波蘿游作為小小老闆,當然一切只有靠邊站。

雖然我都認識英國公司D要員,但對佢地公司認識不深,上網查佢地族譜,佢亞爺都來頭唔細,曾經鯨吞過一些數百億資產D公司,我地如果變佢地太孫,都可以叫做有D blue blood 成份。

英國公司既然有Blue Blood 成份,當然唔會無媒苟合,對我地是否小康出身,身家是否清白,都要查得一清二楚。因為佢地身在海外,又唔清楚本地風土人情,
當然是要委托逼科D本地人幫手。幾星期前就派幾位妙齡少女上來,準備翻箱倒櫃,查我地有幾多家當,過去D往績及身世。如果你睇過我之前
稅務貸款一文,就知道敝小企既會計同大老闆D財務水平,要應付這位經理級的逼科Auditors,恐怕會俾人笑到面黃,所以全程就由波蘿游頂晒。

呢幾位姐姐,可能見小弟咭片上面職位同會計及財務毫不相關,初時講野D語氣都幾重港女feel。波蘿游雖然唔係財務專業,但話晒都係N年前讀過乜鬼NBA(sorry 係 MBA),其中財務科D成績都唔差,果時D同學雖然係逼科要員及上市公司CFO,都問我借D功課來參考,佢地隨時係呢班姐姐既老細既老細。及至姐姐們見我對答得有節有理,不卑不亢,D聲線先肯減低番兩個bar。

我地為減省D行政工夫, D入數方法都人為地簡單化。姐姐們雖然對D數字無乜意見,但就喜歡搬D乜鬼會計準則出來嚇人,成人問我地點解唔咁咁做。我心諗如果做到咁繁,最後咪我自己做番。我換轉方法同佢地講,我地身家咁清白,一無賒借,二無包仔(冇subsid),家徒四壁,inventory都冇乜,只係銀行有D cash。加上呢幾年一直奉行100% dividend payout 政策,真係每個賺既都係真金白銀,冇花冇假。佢地接得呢單job,收二三十餅走唔甩,我地D身世咁簡單,日半就check晒收工,easy執啦。



過完逼科媒人果關,就係雙方家長見面,上我地公司做due diligence,中文唔知點譯。我睇英國代表隊既名單,嘩,駛唔駛咁大陣仗呀,有MD,CMO,CFO,再加Legal,大約停留一星期。

大佬,成個禮拜流流長,邊有咁多野睇?咁多野講呀?









10 則留言:

lscpeterman 提到...

Due d, 印象中 中文係 "盡職審查"

波蘿游 提到...

是,謝謝

C.M. 提到...

>>成人問我地點解唔咁咁做。

係呀,新黎果d 或者初出道果d auditor好鬼鍾意問呢句架。喂,靚女,睇真d啦,你地check緊果d,唔係financial statement,而係bank record黎架!

波蘿游 提到...

CM

靚女auditors大概以為你地有經營銀行

K 提到...

記憶中CK老闆有類似M&A的經驗, 您可以問下。

睇泥, 呢四個月您會好忙地應付佢地啦!

波蘿游 提到...

一切都是過去式了

渣估 提到...

祝波兄公司賣個靚價!

波蘿游 提到...

渣兄

公司未有賣斷,現任小股東還有相當股份未賣。

出賣了靈魂,肉體還留在公司

blog marketing 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
陳冠宇 提到...

色群視頻秀
時裝秀視頻
視頻秀網盤
視頻秀
免費寂寞交友聊天
大秀視頻
視頻秀聊天室
QQ群視頻
視頻秀場
夜店之王視頻秀插件
一對一視頻交友
視訊交友0214
視訊聊天交友網
國外視頻交友聊天網
真愛旅舍
真愛旅舍聊天室
真愛旅舍聊天室破解
真愛旅舍第一
真愛旅舍視頻聊天
真愛旅舍破解
真愛旅舍視頻破解
真愛旅舍視頻網破解
聊天室VIP破解
泰國真愛視頻
視訊堂
交友網站約炮
國外隨機視頻聊天網
免費國外視頻聊天網
全球隨機視頻聊天網
全球隨機視頻網
免費寂寞交友聊天
國外視頻網站你懂的
國外視頻交友聊天
國外視頻
國外在線視頻聊天
視頻吧聊天交友網
影音視訊聊天室
同城交友網只為性
床友交友
視訊聊天室
國外視訊聊天室
韓國kenzo的視訊聊天
視訊聊天MFC
誰有視頻聊天網
同城夜情交友網
視頻聊天網
寂寞聊天交友網站
秀吧視頻社區
都秀
三聊視頻聊天網