2008年2月1日 星期五

新銀紙

年近歲晚,又係時候換新銀紙,用黎過年派利是。雖然好多人認為新銀紙唔環保,但我就有D唔太同意,環保要考慮方便程度,亦要顧及效益。因為新銀紙唔係用一次,而係幾十至幾百次,直到殘舊為止。如果銀行新年發左新銀紙,該年餘下時間就可以減少印製。反之,利是封就係一次過,而且面積又比銀紙大,利是封更不環保,但就好少有人建議少用或再用。

反而諗起細個時候,因為冇銀行派新銀紙,及為左慳番D利是封,部份長輩親友派利是,都會一封過給我們全家,然後我地七個人自己分。記得裏面個銀碼都跟住香港經濟起飛,由最初的五十元,增加到後來的五百元。跟住就風水輪流轉,長輩都先後退休及老去,而家就輪到我地回餽,過年俾番飲茶利是。就算計埋通脹,長輩們都有理想回報。而當時一封利是全家分的做法,就係因為物資短缺下的環保表現。

要換新銀紙,一般都要去銀行排長龍,但我有幸銀行客戶經理識做,每年都會有新銀紙到會服務。今年為家人得悉,一傳開去,加上太太和我都來自大家庭,兄弟姐妹多籮籮,令需求急劇增加。去年還是四位數字的總額,今年差D去到六位數字,攪到我為左唔想load晒落一間銀行,要call埋另一間分擔一下。

一舊舊新銀紙,D氣味都相當難聞,唔知咁樣算唔算嫌錢腥。我都要先後分兩拿番屋企,雖然比起D每日袋住幾百萬過關同志來講,我D簡直係零頭而已,但我自己回家途中都有D驚,要東張西望,怕俾人老粒。

番到屋企,仲要按各人需要,細分及獨立包裝,等團年飯時分發。

咁多舊,為左掩人耳目,究竟用最cheap既紅白藍袋好,還是兩個百佳袋好呢?







2 則留言:

中產管數男 提到...

新舊銀錢其實都係咁用,一樣咁開心.

波蘿游 提到...

同意一半。

以前作為用家,我就不在乎新舊。

但而家係派個位,尤其是要入過百多封利是時,就鍾意用新銀紙,乾淨好多,爽好多