2009年1月8日 星期四

衣不如新,機不如舊

近月公私兩忙,加上金融海嘯的抑壓效應,久久未有mood寫blog。

因為搬屋關係,要同已經共處十載的29吋顯像管電視機道別,為響應「消費抗海嘯」的亞Q理論,重鎚添置左部52吋LCD電視機,算係十年唔發市,發市當十年。買機時我問Sales部29吋老爺機有冇人收購,當Sales知道係顯像管D低等貨色,即時面色一變,只笑謂老人院都唔收,但答應捱義氣免費搬去堆填區。其後我幾經轉折,終於搭上搭,搵到真正用家(好似拎上山D村屋用),並免費搬走減輕堆填區負擔。

要揀52吋IDTV 選擇好少,我買左部三星LCD,貪佢D款式好似最in,並號稱超薄型。我亦另購藍光碟機配合,仲大手買入成千大洋的藍光碟。對於我地D要求唔高既用家(否則點可以與老爺機共處十載),對效果自然相當滿意。一下子upgrade左咁多,亦乘機邀請親友共賞,show show quali。

唉,但好景不常,部LCD用左唔夠一個月就跪低,冇聲冇影,任何信號都係有入冇出。Call三星師傅上門,唔駛五分鐘已經投降,唔識整,要等公司安排換機。而家買電視機好似買PC咁,乜鬼都CPU控制,部manual有install CD奉上,咁鬼麻煩,一D都唔以人為本。今次我估係D control board壞鬼左,所以手動或remote都冇反應。而家D廠家為左要以最新型號應市,D機既硬件冇做好可靠性測試,軟件又冇de-bug好,話咁快就唔work。

相對於以前部CRT用左十年都冇壞過,今次部LCD未滿月已經跪低,唔通真係:衣不如新,機不如舊。抑或係我遇人不淑,上錯左船,好似雷曼苦主咁,唔係自己揀錯,係俾廣告誤導。

我都係以亞Q的科學精神分析,因為未有充份數據〈師傅都話未整過咁新model〉,暫時只能列作個別事件處理,即係未有證據顯示產品有系統性或結構性問題?







沒有留言: