2009年10月15日 星期四

地產一二事

眼見自己個臨海豪宅盤去貨甚慢,發展商大老板王總急召張經理,商討應付方法。

「亞張,DLS,你攪乜鬼,而家個市咁好,點解我地個盤去貨咁慢?」

「老細,我已經日捽夜捽D代理亞頭,叫佢地D伙記拚命,我地個盤郁下都幾千萬,D客梗係要諗耐D,去貨自然慢D?」張經理口窒窒回應。

「我唔理呀,你同我死掂佢,放長D交吉期,搵D炒家幫手搭棚,記得叫D supplier一人包一件,仲有班大陸友,我之前俾咁多生意佢地,而家要佢地幫手,5%首期,成年半成交期,個市一升就轉手,唔駛上身。再唔係記得搵地產李幫手,佢地隔離都賣緊另外個盤,大家jig 高個價,互買幾件高價野,總之要創新高,呢D唔駛我教呀?」

「老細,知道,知道,已經做緊,我約晒D 地板,冷氣,電器,雲石supplier,如果邊個晤幫手,個盤第二朝唔駛旨意做我地生意。」

。。。。



以本港地產商之實力,要mark 高幾件億元單位造勢,根本就易如反掌。豪宅炒家亦唔係lu lu,一於睬佢都傻,靜觀其變,兩手準備。即使有五萬、七萬蚊一呎之新盤「成交」,現貨豪宅價還是不動如山,仍未全面突破去年高位。

中下價樓盤步伐更慢,只算是矮仔上樓梯。德福花園五千七呎價是新高嗎?只與去年高位相若,同一單位,比起九七價仍低了二十幾%。

醫生加律師,斷估月薪都有八萬,一般可以供得起六百到八百萬樓,咁都話買唔起樓,真係叫人O咀。枉費我多年交稅,供書教學資助佢地讀大學。反而煲呔叻番次,對樓市產業都有D識見,知道真正高低。









4 則留言:

Clay 提到...

總之而家係大陸大開水喉,放哂啲錢缺堤而來。到邊一日退巿,就見真章。

而且大陸錢好多其實係credit,唔係equity,佢地有能力拎兩億人仔,好多時只係佢地有權有勢。好多大陸高管、幹部都挪用公司財產黎炒賣,所以一旦閂水喉,佢地跟本無能力撐落去,隨時掉轉插。

提到...

又咁,要睇佢地係做左幾多年醫生同律師

一般計,初出泥既醫生,都真係有三至五萬人工,但律師呢,就要睇佢地係邊度grad(係,city U 同 Kong U係唔同價),又要睇你係咩honour,有啲只係萬零二萬都唔奇

而且,睇呀嚴小姐對答既智慧,佢應該係呢批囉

波蘿游 提到...

若虛,
希望貴公司亦受惠今次北水南下


小姐是醫生,人工可能高過律師老公。收入高仍抱怨,EQ 及 IQ 就唔夠。

陳冠宇 提到...

MM裸聊QQ號碼
視頻演藝聊天室
k歌娛樂平台
美女視頻同城交友
視頻裸聊直播
成人私聊
聊性的QQ
qq聊天找情人
真人化妝視頻
網上裸聊QQ
寂寞女交友
開放女QQ號
雁塔交友
岑溪QQ交友
女人寂寞m視頻
女人寂寞m直播間
阜新百姓網交友
觀瀾同志群
美國視頻聊天網站
哪個網站裸聊
激情同城約會
同城視頻聊天一夜情
夜寂寞聊天圖片
夜寂寞聊天直播間
中山交友QQ群
深圳面對面聊天室
成人寂寞一夜情網
PF聊天室
專業陪聊網
免費的現場裸聊
中國城多人視頻聊天
888言情小說
潞西交友QQ群
呱呱找情人
網聊寂寞視頻
網聊寂寞直播間
百姓交友網
王朝聊天室破解
密山交友網
語音視頻聊天網站
霪霪網視頻
成人視頻交友網
一夜情裸聊
愛查吧圖片網
楊波裸聊網
情人緣同城交友網
色女生的qq