2011年2月23日 星期三

預算案的死穴


預算案年年有,幾年下來,鬍鬚曾的招數,本應亦已經見底。只是預算年年有,今年真不同:

過去幾年的預算案,例牌都有退還薪俸稅一項:

2008-2009: 退稅124億,每人平均有: $9k
2009-2010: 退稅41億,每人平均有: $3k
2010-2011: 退稅45億,每人平均有: $3k

但 2011-2012: 無退稅, $0

如果是中產人仕,年年交稅,但只是租住房屋,最高$6,000的差餉減免冇份,剩下只有$1,800的電費津貼,及一兩千元的免稅額,受惠金額低於無需交稅的基層,甚至比綜援家庭的得益還少,中產變成中慘。

特區政府幾時先明白,當港人一旦慣性受惠,就好似吸毒上癮一樣,要戒都要慢慢來。慣性“福利”絕對唔可以突然消失,情況就好似交通津貼一樣,一旦得而復失,必然嘈到拆天。

政府今次將大拿拿$240億一下放入強積金,而未有分幾十億作退稅,實在是腦殘兼失憶的又一經典。今日的電台phone-in,肯定俾中慘call爆。而一向標榜照顧中產的公民黨和自由黨,今次又未如何出招呢?



2 則留言:

若缺齋老人 提到...

MPF係典型做左都冇人感激佢既蠢事。

P.S.豉油黨/新民黨班富豪高官關中產咩事?

波蘿游 提到...

鬍鬚曾今次真大鑊,可能係第一次無法原裝通過既預算案