2007年7月6日 星期五

我心目中的香港股神 -下集

投資炒股,有相當幸運成份。我曾經出租單位俾一個分析員,三十出頭,有幾個degree,但都好鬼迷信,搬屋要講時辰,擺設要講究風水,可見佢雖然滿腹經綸,內心都幾怯弱。因此要減低幸運因素,我要求「香港股神」的表現要有持續性,有多年實質業績支持,就好似「世界股神」巴菲特咁,三十年來經歷無數起落,仍以出色、實質及持久成績叫股民折服。

經過各樣考慮,我選出以下兩位為「香港股神」:
- 惠理基金: 謝清海
- 股壇長毛: David Webb

翻查惠理資料,已成立十幾年,主要投資港股及大陸股,集中二線增長股,每年接近20%增長,控制資產幾百億。至於Webb哥,就以投資小型股為主,好多都超過5%比重,所以每次增減都要向港交所申佈,將佢呢D股票計一計,過去十年以倍數增長,可知佢身家幾豐厚。兩位最初都以小戶起家,過去十年賺既,我估冇幾十億都有幾億,每年增長都唔少過20%,擁有做香港股神D條件。

咁從佢兩位身上,我地可以學到乜野呢?

佢地都係「悶聲發大財」既人,買股賺左大錢,唔會大鑼大鼓話自己有乜心得,用乜野策略,費事教識你。就好似我以前讀管理學果位教授自嘲,如果識得身體力行,就唔駛係度教書。雖則兩位冇講自己投資方法,但從佢地D組合,我試下分析佢兩位既投資策略:

1)集中「中小型」股,因為好多仲未被發掘,有較高潛力,而且小D大行去爭,惠理用OPM錢就買中型股,Webb哥自己小D資金就買小型股


2)詳細研究分析,睇年報及市場數據,去股東大會,質詢下D董事點睇,同埋睇下有冇野收埋(註:Webb哥踩場果D股東會,一般自己持股唔多,只係做下show,出席自己有重貨D股東會就好少搞野,主要去收料)

3)長時間(幾年)持有,食盡成個增長期,好似00-03年港股大熊市,恒指跌左幾十巴仙,但惠理果幾年一樣逆市增長

4)分散多隻(大於十)股票,因為「中小型」股始終高風險,要分散一下


如果你過去集中短炒,揀股靠估及聽消息,唔睇年報唔做分析,兩位高人的成功個案會否俾到你D啟示。我相信只有投資知識才持久,運氣始終靠唔住。

香港虎藏龍,肯定有好多股神我唔識,未知邊位係你心中既「香港股神」呢?







9 則留言:

C.M. 提到...

波老闆:

小弟對於股票仍然只係羊生,除左幾個出名既之外,真係唔識幾多個股神。

不過咁,唔係講笑,我最佩服個股神,查實係小妹(即內子是也)。至少,我亂買輸左,佢唔會秋我算賬,最重要係,佢眼光比我好(但係年資比小弟淺!),穩陣。

所以雖然知道天外有天,但都視小妹為股神也。

波蘿游 提到...

CM兄:

夫婦很忌投資有分歧,好易因財失和。
你既有賢妻,亦有股神,恭喜恭喜。

小弟情況剛好相反,老婆綜合戶口由我網上全權負責,連佢自己都唔知密碼,任我過數往來股票及基金買賣,但我唔能夠調走佢D錢(所以她冇擔心過),她亦唔care有何組合,每月只看月結單總數及個histogram,只要條curve月月升(環球牛市效應也),就no question了。

my 25 提到...

即係波老闆,您係老婆心中的股神啦!

我唔係好同意波老闆選的呢兩位股神
1.惠理有甘多人去做資料研究,財雄勢大,有好多消息來源,不是一般股民可以做到的.

2.做股神,除了賺錢了得外,最緊要的是人品,我不是說David兄的人品不好,不過只要看他的每年一推介,自己先入重貨,再推介給人,您說這是股神嗎?

my 25 提到...

不過,我好同意他們的投資策略,即係要多做功課.

波蘿游 提到...

跟隨Webb 聖誕揀股的人,應該知道Webb自己亦有貨,Webb亦一直有申報,跟他與否,閣下自決,事實上長線跟他的人,普遍都賺唔少。加上亦唔覺Webb藉散戶入貨而出貨,佢自己都保持長,長線始終決定於業績

如果Webb真係要賺賣錢,佢可以好似惠理咁攪個Fund,用OPM投資,賺表現費,肯定賺多好多,但我相信賺大錢不是他的主要追求,反而發揮英雄本色,釋放心中的ego,才是最重要。

C.M. 提到...

My25:

小弟查實最初都同你一樣咁諗,覺得d人自己買,或先或後向散戶推介,呢d人好衰。

但係有日睇完曾淵倉(好似係佢講),佢話,就係因為不似財經演員,口中只說不做,美其名是“公正”、“不涉及利益”,實質上是不負責任:“你死你事”。明明好股根本不會因為你吹噓便升,好股之所以升,皆因它好。衰股自然會跌到PK。

知此以後,小弟覺得事情,總是可以兩面看。(而且,正如波老闆話齋,Webb推介之後,無係高位出貨,而且相信,呢d股,真係好股)

my 25 提到...

波老闆,點睇匯豐中國翔龍基金?我覺得您對基金的認識好深.

波蘿游 提到...

To My25:

抱歉,小弟冇乜研究

陳冠宇 提到...

附加交友網
裸聊直播間
免費寂寞聊天室
寂寞視頻聊天室
夜裡寂寞視頻聊天室
寂寞同城聊天室破解版
寂寞男生的聊天室
愛聊視頻聊天室
在線聊天室
色聊網
色聊女的QQ
色聊聊天室
SE聊網
誰有色聊網
網上裸聊
網上裸聊安全嗎
網上裸聊可信嗎
網上裸聊真的假的
一對一裸聊
影音視訊聊天室一對多
大正妹影音視訊聊天室
6699影音視訊聊天室
文字聊天室
色聊天室網站
真人秀視頻聊天室
28聊視頻聊天室
比較開放的視頻聊天室
視頻聊天室
179視頻聊天室
CF視頻聊天室
哪個視頻聊天室最開放
歡樂吧視頻聊天室
293視頻聊天室
性姿勢真人視頻
深港DJ俱樂部真人視頻
比照美女視頻
美女穿C字褲刮毛視頻
十二大美女視頻
美女一件也不穿的視頻
美女腿中間開大門視頻
真人美女視頻
真人美女黃片視頻
美女真人視頻網
美女視頻高清
美女視頻直播
男人和美女親熱視頻
美女視頻六房間
柔術美女視頻
美女熱舞視頻
日本美女視頻