2007年7月14日 星期六

迷失的樓盤

同好多唔識死的香港人一樣,波蘿九七年前都有炒樓,總共入左幾次市,回歸前帳面都有幾百萬利潤,老婆面前自誇「炒樓小神童」。但係一轉國旗區旗,情況就急轉直下,最後當然係傷痕纍纍,差不多淡出樓市。但係果幾年既鑽研,亦叫做培養左D心得,對樓市及各樓盤叫做有D feel,我叫佢做市場觸覺,每次樓市有D消息,都會吹下水,乘機發揮一下。

今日經濟日報有個全頁樓盤廣告,就叫我呢個「前炒樓小神童」抓頭。樓盤名叫「環海都會」,全版以大都會海港為背景,Concept有D似貝沙灣咁,後者用法國南部海灘照片,而「環海都會」就好似用左紐約Manhattan海港照片,同個blog個幅差唔多。近年好多盤都用外國風景照,吹噓D外國feel,我都見怪不怪,正如大契金句:「耳聽三分假,眼看未為真」,總之消費者要小心。

今次個廣告最令我迷失既,就係冇提樓盤位置,甚至係邊個區都冇講。大佬呀,連地區都唔講,唔通要消費者去估?以我既樓市feel,呢D唔敢提自己位置既盤,通常會係高密集地區,包括:西九龍(長沙灣附近),東涌或將軍澳。再睇下廣告footnote,原來個盤係地鐵、長實及南豐合作項目,咁大既發展商,都冇寫地盤位置,好似有D不可告人既秘密咁。

睇晒全個廣告,我只搵到以下 hints 用來估計位置:
1. 個盤英文名叫 Metro Town (Does it ring your bell? not mine)
2. 遠眺藍塘海峽 (有幾多人知藍塘海峽係邊 ,方向不明)
3. 免費接送巴士集合地點包括: 康怡,匯景,荃灣,兩個將軍澳車站

Based on上面資料,波蘿動個人肉CPU 同 database,推算為:地鐵沿線,以將軍澳區機會最大,有小海view。(…CPU再運行兩分鐘後…. ) 呀,記得喇,我知係邊個盤,上年都唔係叫「環海都會」,雖然舊名我唔識讀,但都唔駛咁快改名。若果唔係公司係呢個盤都有D野做,再加上我係將軍澳都有半個單位,先至聯想起係邊個盤,我就唔信其他 potential customer 會估到喇。幾個咁大發展商,真係唔知佢地點諗,買樓第一梗係要知道地點,連邊個區都唔提,就叫你上免費接送巴士,害乜易送左去浩園,介紹另類樓盤,你都冇say。

呀,又 check 下個人肉 database,呢招十幾年前長實都用過,佢地個叫「御庭園」既盤大賣廣告,又係唔話邊個區,最後D人先知係當年大盤「海怡半島」最後一期,但始終上接送巴士前已經公佈,今次就上車都未講去邊。

如果你搵緊個三百萬既樓盤,你會唔會想 find out 係邊度,Google:「環海都會」