2007年6月1日 星期五

上癮

開始學人寫幾個禮拜Blog,我已經發現自己上癮。唔知點解,每次對住keyboard,就算簡單話題,都好似寫極寫唔完咁。記得以前會考中文作文,我最多都係寫八百字,但而家就閒閒地寫過千字,都唔係好想收手。加上我已經超過二十年未寫過中文,就算思潮如泉湧,仍覺手執千斤擔,同埋我用中文輸入法,係江湖上恐怕已經失傳「縱橫」,我估D威力頂多快過「速成」少少。

加上除寫野,我亦上癮經常去其他Blog觀摩,到處留情又留言,都流連唔少光陰。最近仲裝埋Histats,睇有冇人光顧自己個Blog。果種感覺就好似有個老闆仔,剛剛開間one-man鋪頭仔,成日希望多D客黎光顧,就算唔買野,入黎行睇,多D人氣,都係開心。但係個老闆仔又好怕醜,唔敢招呼人,只好靠鋪頭個反射鏡(Histats),曲線睇D客人數目,光顧時間,同埋少少背景資料,搞到成日都好似做緊偷窺漢咁。

以上等等,已佔據我唔少時間同埋心力,工作時間少,最慘連消閑時間都晤見埋,正如有兩期週放係面,好似到宜家我都未揭過。

呢鋪癮,會唔會越黎越深,從此 "mit" 唔甩 ?

還望各位前輩點化 !


4 則留言:

渣估 提到...

我見有唔少寫財經股評既博客都時興整番段 disclaimer, 波兄覺得有冇需要?

波蘿游 提到...

渣兄:

多謝寶貴意見,小弟都想加番個「卸膊聲明」,因為未諗到抵死字眼,一直都未有付諸行動,睇黎小弟都要睇邊度有精句可以抄。

另外多謝link我入你個blog list,令小弟D收視提升最少50%(Histats 數據顯示),不過我已經收埋個counter,費事太失禮。

波蘿游 提到...

「卸膊聲明」已經 post 上去,

特別要鳴謝「會計仔」兄,

因為其中一半的字眼係「取材」自佢個disclaimer

陳冠宇 提到...

電影網站收起
66快播電影網
五色影院
井空影院
窩窩看電影網
騎士電影網
2499電影網
人人影視
天空影院
小窩電影院
九九電影網
三味影院
DVD電影網
CK電影網
俺去也電影網
被窩電影網
西瓜電影網
520電影網
琪琪布電影網
神馬電影網
78電影網
多看電影網
大哥電影網
酷斃電影網
第一放映室
愛樂影院
神奇影院
王子影院
看看影院
千度電影網
頂級電影網
一流影院
在線影院
樂樂影院
上饒影院
伊人影院
冰冰影院
上饒影院
頭頭影院
雙視影院
傻大姐翻轉瘋人院
陽光影城
皮皮免費高清影視
陽光影院
九九電影網
搜搜電影
木瓜電影網
紫夜影視網
114電影網
迅播影院