2007年6月15日 星期五

的士「連長」

波蘿因為過去陰影,加上香港搵位泊車困難,一直都冇係香港車。再加上我比較心急,的士變成我既主要交通工具。除平時早出門口,返工搭地鐵外,一般放工、出街或返亞媽度食飯,都係打的,因為中長途車程關係,一個月大大話話都貢獻幾千蚊私己。不過我唔喜歡叫七折的士,主觀上覺得唔係咁正路,對其他打單泡司機唔公平。另外就係我好怕上架七折「指揮車」,除會完全喪失寧靜空間,生命安全亦受到威脅。記憶中我只係幾年前試過一次,由沙田到灣仔公司,正價連隧道費成百七蚊,我想試下係咪真係有價講,我當場「威脅」司機收八折,司機當然「無奈」答應。

所以我一直用隨機(隨緣)截的士方法,邊個咁就揀邊個。以過去幾年市道,加上我「識訂」,通常唔駛兩分鐘就有車上,比起叫七折的但係要隨時等五至十分鐘,前者既瀟灑感覺就係我願意付出既「溢價」。但有時唔好彩,一樣會截到指揮車,今日放工就上架咁既車。我一睇車頭位置,除一般指揮車裝備,即係棟起四部手提電話,隔離有兩部Walkie以外,仲加多個PDA,從倒後鏡望一望司機,四十幾歲,個樣幾醒目,戴住個有閃燈既藍牙,成個G4咁既款。

我一坐低講完目的地,就見佢電話響個不停,司機個大腦、小腦、手腳、眼耳及嘴巴同時發揮多種功能,不斷接駁各類order,做到冇停手亦冇停口,過大約十分鐘先見佢做完D order,可以靜一靜,

司機對我講:「唔好意思,嘈住你,不過搵食艱難呀。」

我見佢個樣咁誠懇,都好好奇問佢個PDA要黎做乜。司機即刻示範一手呔,一手Scroll Down D客戶資料俾我睇,包括電話、住戶及公司地址,動作一氣呵成,好Pro。我又再問佢個Team有幾多人,原來有成二百部車,好似佢咁D指揮車有十部左右,盡量分散市區各處,就好似隊波有十個球員咁,各施各位,拉開黎踢,加強同其他隊友D接駁功能。

我問佢好似今次咁,接我由九龍東去九龍西,會唔會將佢隊波拉散。佢話唔會既,大家D隊友會有默契,好似荷蘭隊咁,識得自動走位喎。我笑佢地好似成隊兵打緊仗咁,佢負責廿個兄弟,計下人數都算係「連長」級,是否多一份人工,好好搵呢。

司機笑笑口話:「OK 啦,OK 啦。。」

跟住佢電話又響,身體各部份又開始工作。

。。。

終於返到屋企門口,「連長」俾張咭片我,叫我多多關照。我笑笑口婉拒,只係話一切隨緣,希望下次有機會再坐「連長」你架車。

我踏出車門,深深吸一口新鮮而寧靜的空氣,不期然從心裏講出來:


「感謝主,終於又安全到步!」