2007年6月26日 星期二

巴菲特 – 愛的回報

好多智慧型的投資者,都會將股神巴菲特作為偶像,並且經常閱讀股神大作,對股神金句更加琅琅上口,其中最為膾炙人口幾句包括:

1.投資三大教條: 第一,儘量避免風險,保住本金;第二,儘量避免風險,保住本金;第三,堅決牢記第一、第二條。

2.要在別人貪婪時恐懼,在別人恐懼時貪婪。

3.只有在潮水退去的時候,你才知道誰一直沒有穿泳褲


好多名言是係知易行難,主要係內心總有貪念及恐懼,加上難以克服的心魔,無辦法做到股神所言。而且好多決定除左心理質素以外,timing亦最重要,而timing之準確與否,取決於資料掌握及分析,但更重要的恐怕仍然係「運氣」。就算你完全擁有股神的特質,但如果欠缺運氣,一樣難以大成。所以我經常講,巴菲特能夠成為股神,除左佢既IQ同EQ之外,運氣亦功不可沒;假設巴菲特返到二十歲,有同樣智慧重頭開始,我就唔信佢最後能累積千億財富。當然。以佢IQ及EQ,要累積幾千萬或甚至幾億財富就應該問題不大。

最近巴菲特及蓋茨同時接受訪問,股神被問及自己最大成就,佢既回覆:

「我最大成就係:我愛的人,同樣愛我」,

一個非常簡單的答案,但係就發人心醒。原來股神最自豪唔係千億身家,亦唔係每年二十巴仙回報,亦唔係世人既崇拜,而係好humble咁享受愛人同被愛既感覺。

當我地埋頭埋腦去爭取多一點金錢回報既時候,又有冇忽略身邊既人,小左關顧佢地,而同樣地佢地又有冇小左care你呢。有時唔駛等到發達先去關顧身邊人,只怕到時你已錯失好多機會,而有D機會走左係錢買唔番。我好多時見同輩朋友,放左好多時間同心力係工作上面,希望做到最好,繼續升職加薪,但就往往忽略左身邊人。好多時候,賺多左D錢買唔到你需要既愛,但因為顧住賺錢而損失D愛,就有錢都買唔番。寫到咁鬼感性,皆因近年幾位同齡朋友都相繼蒙主寵召,自己更加覺得親情及友情可貴,希望藉此自勉。

巴菲特咁中意投資,唔知佢有冇將愛睇成一種投資。我意思就係你要付出愛作為本金,然後用盡方法,去爭取最大的愛作為回報。只求愛人(本金),不求被愛(回報),恐怕只有聖人先做到。



5 則留言:

my 25 提到...

波老闆,可唔可以講下借錢買股票呢個topic,包括私人貸款及按股票借錢,其策略如何?借來的錢買什麼股票?

波蘿游 提到...

My 25

我從來冇借錢買股票,亦甚少推介任何股票 (雖然我自己有相當股票比重),因為我相信對95%人來講,用MIP買地區股票或基金,已經係最佳選擇。如果你係最叻果5%,你就會有自己主意,對我任何推介只會一笑置之。

我覺得最愚蠢借錢做的三件事就係(由最差開始):
1。賭錢
2。開業做生意
3。買股票

my 25 提到...

波老闆,最愚蠢借錢做的三件事,第一我唔會做,第二我做唔到,第三考慮做.其實您會唔會係上左岸,先有甘既見解,可唔可以詳細D講下您的見解(第二及第三).
我都係思考緊d唔同既可能性可能可以搵到兩餐,富爸爸講過,首先唔係講做唔到,而係要諗下點先可以做到.
我相信我自己應該係95%裡面,我覺得呢度學到野先黎呢度,有所冒犯,請原諒.

波蘿游 提到...

My 25

承蒙錯愛,不勝感激,本blog只適宜意見交流,絕對唔係學野地方。要學野,應以天下為師,另覓高人。

我認為搵兩餐最好方法,就係努力做好份工,並思考點樣做好D,回報一定好過投資股票,
此乃廿載經驗之談。

每個月盡量掙出餘錢,可以月供股票或基金,令資產增值,選擇方面可請教有識之士。

陳冠宇 提到...

韓國美女視頻
美女脫身視頻高清
美女脫身高清
美女DJ視頻現場高清
美女視頻高清播放
美女真人舌吻教學視頻
美女真人視頻斗地主
美女真人斗地主視頻版
誰有美女真人視頻的QQ號
美女真人視頻聊天看
美女愛愛視頻真人
69秀美女秀場
真人美女視頻交友
真人美女視頻交友聊天室
同城視頻交友網站
視頻交友互動社區
免費美女視頻聊天室
美女視頻聊天
不收費同城交友網
趣我花緣
免費交友樂園約炮
全城熱戀免費交友網站
六房間免費交友有緣網
邢台免費交友約炮
免費交友有聯繫方式
免費交友網站有哪些
免費徵婚交友網站
免費交友找情人網站
單身男女免費交友網
免費交友網站一夜
一夜情免費交友
戀愛城市
尋愛網
邂逅愛情網
臉盆交友
隨聊視頻聊天室
視頻聊
視頻群聊
毫米聊視頻社區
羅聊視頻觀看
看聊天室視頻
好聊天室女視頻聊
國際聊天室
人人開放激情聊天室
國外同志開放視頻聊天室
開放一點視頻聊天室
MFC的美女主播
MFC視頻
MFC的美女
MFC的視頻網站